Tiedote 2/2018

Lopetetaan kiusaaminen

Hurissalon Kyläyhdistyksen ja Harrastajateatterin aktiiviset toimijat ovat joutuneet epäasiallisen kohtelun ja kiusaamisen kohteeksi. Kiusaaminen on ilmennyt muun muassa mustamaalaamisena, perättömien juttujen levittämisenä, yöllisinä puhelinsoittoina ja asiattomina sähköposteina, jotka sisältävät loukkaavia kommentteja, pilkkaamista, nimittelyä, solvauksia, asioiden tahallista vääristelyä, väärien syytösten esittämistä ja mitä eriskummallisimpia uhkauksia.

Koska kiusaaminen on jatkunut jo pitkään, eikä loppua näy, olemme päättäneet tehdä asiasta julkisen. Viimeisimmät yölliset puhelut tulivat 20-21.4. välisenä yönä aikavälillä 0.30-2.30 Jussi Veikko Piskosen puhelinnumerosta. Tämän vuoksi olemme asettaneet estot sekä puhelimiimme että sähköposteihimme niin, että ainakin yhdestä lähteestä tulevat yösoitot ja sähköpostit saadaan loppumaan.

Kiusaamisessa ei ole kyse riitelystä, eikä se kohdistu asioihin, vaikka niistä oltaisiin eri mieltä. Kiusaaminen on tahallista ilkeilyä ja siitä meidän pitää nyt tehdä loppu yhdessä.

Hurissalon Kyläyhdistys ja Harrastajateatteri